Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İsmayil YK Fanları nerdesiniz!!

  • rockci_kiz • 29 Temmuz 2006 23:23 • #507383
    vallah bende cok dertliyim bekci benim yorumlarimida siliyor kötü birsey yazmadima ramen hadi neyse ismail yk dan nefret edioyrum yolda görsem ahh ahhh neler yaparim haa birde bugün tvde duydum o allah belani versin klibindeki arabayi cürük birsey alfa romeo yu orda baya patakliyor camlari filan kiriyor iste 50.000 dollara satmak istiyormus fanlarina o parayida böbrek vakfina bagislicakmis ne kadar iyi birisi dimi muahahhahahah (kendi cebine atar eminimki adam dagdan inmis sehire salagi
Bu konunun tüm mesajları