vallah bende cok dertliyim bekci benim yorumlarimida siliyor kötü birsey yazmadima ramen hadi neyse ismail yk dan nefret edioyrum yolda görsem ahh ahhh neler yaparim haa birde bugün tvde duydum o allah belani versin klibindeki arabayi cürük birsey alfa romeo yu orda baya patakliyor camlari filan kiriyor iste 50.000 dollara satmak istiyormus fanlarina o parayida böbrek vakfina bagislicakmis ne kadar iyi birisi dimi muahahhahahah (kendi cebine atar eminimki adam dagdan inmis sehire salagi