Dürüst olalım arkadaşlar, İlk hangi grubun tişörtünü aldıysanız aynen yazın. Sonuçtan biraz utanıyor iseniz şurda biz bizeyiz yabancı kim var?
Gelelim benim cevabıma; söylemesi zor ama ben ilk olarak bir Limp Bizkit tişörtü almıştım(hey gidi ergenlik günleri)...