Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İlk hangi grubun tişörtünü aldınız?

  • psyccomat • 26 Haziran 2006 17:07 • #502054
    Dürüst olalım arkadaşlar, İlk hangi grubun tişörtünü aldıysanız aynen yazın. Sonuçtan biraz utanıyor iseniz şurda biz bizeyiz yabancı kim var?
    Gelelim benim cevabıma; söylemesi zor ama ben ilk olarak bir Limp Bizkit tişörtü almıştım(hey gidi ergenlik günleri)...
  • bigbooots • 26 Haziran 2006 17:23 • #502056
    benim hiç tişörtüm olmadı..
  • rhoads • 26 Haziran 2006 19:21 • #502070
    judas priest
  • fizban • 26 Haziran 2006 20:41 • #502077
    benim de hiç grup tshortüm olmadı:-)
  • best of beso • 26 Haziran 2006 20:49 • #502079
    :))
  • ziggy_stardust • 26 Haziran 2006 21:06 • #502080
    sepultura
  • PLAY LOUD • 26 Haziran 2006 21:06 • #502081
    ben ac/dc aldım.ilk konserime de o tişörtle çıktım.ayrı bi yeri vardır bnm için
  • jimi_zoso_page • 26 Haziran 2006 23:52 • #502092
    Jimi Hendrix
  • metalwrath • 26 Haziran 2006 23:58 • #502093
    metallica
  • nefretimsin • 27 Haziran 2006 11:07 • #502122
    limp bizkit ve linkin park =)) puhhaha:D