Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İlk hangi grubun tişörtünü aldınız?

  • byrm_89 • 10 Temmuz 2006 18:19 • #503990
    Bi mallık yapıp SOAD almıştım. Tepkilerden dolayı giymiyorum. Zaten giymek de istemiyorum.
  • -nesli- • 14 Temmuz 2006 18:05 • #504720
    opeth konserine girerken opeth tshrtü almıştım.. (:
  • G-han • 15 Temmuz 2006 01:32 • #504812
    metallica
  • ShagrathBorgir • 15 Temmuz 2006 07:51 • #504822
    ANTHRAX....Babam almıştı 9 yaşımda...
  • eternal_silent • 16 Temmuz 2006 05:22 • #504978
    benim hiç grup tişörtüm olmadı

    hemen alalım sana bi tane ;)
  • kare-te • 16 Temmuz 2006 12:07 • #504993
    pink floyd
  • psyccomat • 16 Temmuz 2006 19:55 • #505074
    HÖÖÖÖÖH.... Yok artık daha neler. Kardeş dürüstüm demişsim ama..... Metal dinlemeye grindcore ile başlaman pek inandırıcı gelmedi bana. Bi de 6 yaşımdan beri necrophagist dinliyorum desen tam olacak yani...
  • dungeon696 • 17 Temmuz 2006 11:34 • #505137
    iron maiden
  • AN-aRCHoS • 17 Temmuz 2006 13:36 • #505147
    slayer
  • siLent-guitar • 17 Temmuz 2006 15:22 • #505172
    aynen bende