Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İlk hangi grubun tişörtünü aldınız?

  • frozenwish • 27 Haziran 2006 22:58 • #502282
    dark tranquillity tişörtü almıştım, simsiyahtı aldığım vakit, şimdilerde rengi metalik gri gibi bişey oldu
  • dg_ua • 28 Haziran 2006 10:39 • #502312
    ya benimki elvis presleynindi. hala da giyiyorum valla:D gruptan bahsediliyo ama olsunn kral tekbaşına yeter yaa
  • matalci-kız • 28 Haziran 2006 11:35 • #502317
    bende iLk oLarak him tişörtü almıştım :)ama bi ay sonra falan marduk tişörtü almıştım:)
  • Anthrax34 • 28 Haziran 2006 11:54 • #502320
    Helloween & Beastie Boys ikisi bir arada abimin özel yaptırdığı bir ti-şört dü
  • dimmuborgirfan • 28 Haziran 2006 13:03 • #502326
    Ben ilk darkthrone un tişörtünü almıştım
  • Ktulu • 28 Haziran 2006 13:22 • #502331
    black'çi hatuun olmak da moda oldu bu aralar :D Goth kültürüne ne oldu anlayamadım =) Seney etrafta hiç goth göremezsek şaşırmıycam =)
  • easily • 28 Haziran 2006 13:28 • #502335
    grup tişörtü sevmemekteyim...
  • ibanetze • 28 Haziran 2006 14:31 • #502348
    aman abi ağzından yel alsın ne yaptın gitmesin gotikçiler.

    onlar giderse yolumu bulamam..

    gotik kız fantazisi adamıyız bizler :o)
  • Aria GalaCtiCa • 28 Haziran 2006 16:34 • #502393
    Bi arkadaş Death tişörtü hediye etmişti onu saymazsak benim aldığım ilk grup tişörtü bir Rob Zombie tişörtüydü
  • bruja • 28 Haziran 2006 16:42 • #502395
    ya hakkaten benim hiç bi grubu simgeleyen t-shirt üm olmadı..
    yorumlara bakınca eksikliğini hissediyo insan :)