-
dark tranquillity tişörtü almıştım, simsiyahtı aldığım vakit, şimdilerde rengi metalik gri gibi bişey oldu
-
ya benimki elvis presleynindi. hala da giyiyorum valla:D gruptan bahsediliyo ama olsunn kral tekbaşına yeter yaa
-
bende iLk oLarak him tişörtü almıştım :)ama bi ay sonra falan marduk tişörtü almıştım:)
-
Helloween & Beastie Boys ikisi bir arada abimin özel yaptırdığı bir ti-şört dü
-
Ben ilk darkthrone un tişörtünü almıştım
-
black'çi hatuun olmak da moda oldu bu aralar :D Goth kültürüne ne oldu anlayamadım =) Seney etrafta hiç goth göremezsek şaşırmıycam =)
-
grup tişörtü sevmemekteyim...
-
aman abi ağzından yel alsın ne yaptın gitmesin gotikçiler.
onlar giderse yolumu bulamam..
gotik kız fantazisi adamıyız bizler :o)
-
Bi arkadaş Death tişörtü hediye etmişti onu saymazsak benim aldığım ilk grup tişörtü bir Rob Zombie tişörtüydü
-
ya hakkaten benim hiç bi grubu simgeleyen t-shirt üm olmadı..
yorumlara bakınca eksikliğini hissediyo insan :)