Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İlk hangi grubun tişörtünü aldınız?

  • beklicem321 • 19 Temmuz 2006 23:03 • #505554
    İlk Limp Bizkit t-sihrtü adım. Ama henüz giymedim. Uzun yıllar geçti başka da grup t-shirtü almadım. Onu da giyeceğimi pek sanmıyorum.
  • cradle_sons • 19 Temmuz 2006 23:23 • #505555
    TABİ Kİ PANTERA
  • PunkERElla • 20 Temmuz 2006 01:12 • #505568
    sanırım lenny kravitzdi
  • kutluk • 20 Temmuz 2006 10:26 • #505589
    henüz bi tane almadım ama çıktığı gibi tomakinler'in tişörtünü alacam.
  • RAMMS t EIN • 24 Temmuz 2006 00:55 • #506175
    hiç bir grubunkini almadım ama deftones un ve rammsteinin bi kaç tişörtü hoşuma gidiyo
  • Kitamoto • 24 Temmuz 2006 01:03 • #506176
    üzerinde kaya yazan bir t-shirt istiyorum.
  • bloodywine • 14 Ağustos 2006 16:06 • #509649
    cradle of filth
  • lena avrıl • 14 Ağustos 2006 16:09 • #509650
    ben kendim yapmıştım geçen mor ve ötesi tişörtü...
  • Kitamoto • 14 Ağustos 2006 18:51 • #509662
    sende amma sallıyosun üffff...
  • lena avrıl • 14 Ağustos 2006 19:05 • #509665
    ya blue jean dergisi verdi ya tişört baskısı grupların ne sallıcam işim mi yok....