Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İlk hangi grubun tişörtünü aldınız?

  • Egana • 17 Temmuz 2006 15:35 • #505177
    Korn almıştım hatta iki tane aldım gururla söylüyorum ondan sonrada almadım zaten :)
  • rock u-fuck • 17 Temmuz 2006 20:57 • #505197
    müslüm gürses desem ya :) metallica tabii.
  • BEATLES • 18 Temmuz 2006 02:37 • #505235
    kurt cobain
  • DisLoyaL • 18 Temmuz 2006 02:58 • #505239
    SlipKnot
  • korn_big_fan • 18 Temmuz 2006 13:45 • #505245
    benim de metallica:-)
  • Kitamoto • 19 Temmuz 2006 14:19 • #505470
    SANtana tişörtü almıştım...
  • jimi_zoso_page • 19 Temmuz 2006 15:42 • #505486
    Jimi Hendrix
  • rock in rio • 19 Temmuz 2006 16:19 • #505497
    grup tişörtü giymekten nefret edrim
  • camaron • 19 Temmuz 2006 20:14 • #505523
    Gipsy Kings...

    bulsam gipsy kings'i alıcam ama yok maalesef..görenler haber etsin..parası neyse 2katını verir alırım...
  • __Axl_Rose__ • 19 Temmuz 2006 21:43 • #505537
    bütün sevdiğim grupların dişörtlerini aynı anda aldım :))))