pörsüdü lan bu konu.yeter artık.hep aynı muhabbet.yıllardır bu forumdayım..hiç orjinal bi yazı görmedim..
yazılarınız ya şu grubu beğeniyo musunuz ..ya da gitar ve seks;keman ve seks;mızıka ve seks üstüne yaa...ha bi de özenti muhabbeti var..sen özentisin o özenti..o diğerinin grubunu beğenmez..onun için kavga ederler..sana ne kardeşim istediğini dinlesin ama sen saygı duy..off sıkıldım ya bunaldım..eski üyelerde gitti zaten..tadı tuzu kalmadı buranın yaa...