-
ya arkadaşlar gerçekten önemli bi konu yani siyah giyipte rock ve metal dinlediğimiz zaman bize hemen satanist işe yaramaz soytarı gözüyle bakıyorlar bu önyargılarından kurtulmaları gerek.yani bu bir seçimdir siyah giyenlere gelinceye kadar ilk önce toplumdaki diğre sorunlara baksınlar çok saçma işlerle uğraşıyorlar millete malzeme lazım herhalde
-
ah bu medya yokmu?
yoksa benim dedem nerden bilsin satanist ne?
-
pörsüdü lan bu konu.yeter artık.hep aynı muhabbet.yıllardır bu forumdayım..hiç orjinal bi yazı görmedim..
yazılarınız ya şu grubu beğeniyo musunuz ..ya da gitar ve seks;keman ve seks;mızıka ve seks üstüne yaa...ha bi de özenti muhabbeti var..sen özentisin o özenti..o diğerinin grubunu beğenmez..onun için kavga ederler..sana ne kardeşim istediğini dinlesin ama sen saygı duy..off sıkıldım ya bunaldım..eski üyelerde gitti zaten..tadı tuzu kalmadı buranın yaa...
-
o zaman hiç buraya yorum yapma kardeşim orjinal konu üretmek istiyorsan sen üretde biz yorum yazalım madem beğenmiyorsun o zamn hiç yorum yapma
-
bi kaç sayfa geriye gidersen benzer konuları görebilirsin..yeni bi başlık açmana gerek yok.
-
pörsüdü lan bu konu.yeter artık.hep aynı muhabbet.yıllardır bu forumdayım..hiç orjinal bi yazı görmedim..
yazılarınız ya şu grubu beğeniyo musunuz ..ya da gitar ve seks;keman ve seks;mızıka ve seks üstüne yaa...ha bi de özenti muhabbeti var..sen özentisin o özenti..o diğerinin grubunu beğenmez..onun için kavga ederler..sana ne kardeşim istediğini dinlesin ama sen saygı duy..off sıkıldım ya bunaldım..eski üyelerde gitti zaten..tadı tuzu kalmadı buranın yaa...
: )))))))))))
yarıldım ama okurken..
çok güzel isyan etmişin..
bende yıllardır burdayım ve çok isyan eden gördüm sonra onlarda alıştı ya da gitti..
biz neden bu sitenin geçmiş günlerine sürekli özlem içerisindeyiz?
ama harbi destekliyorum bu konudaki isyanını...
(temcit pilavına olan özlem doruklara tırmandı demiş idim;bi kere daha diyim sanki n'olucak?)
-
;)
-
ya onlar satanist diğil miki? miki miki?
-
tabi ki hayır onlar niye satanist olsunlar ki ben rock ve metal dinliyorum aynı zamnda da siyah giyiyorum ama satanist değilim senin yaptığın önyargı
-
üzgünüm ama benim renkli doğru düzgün kıyafetim yoktur bi kız olmama rağmen ve hiçte satanist lafını duymadım hiç kimseden ben 1 ay köydede yaşamak zorunda kaldım gene satanist diye bir laf duymadım o zaman bu satinist lafı kişiden kişiye söyleniyor ben garajın eskilerinden değilim ama bu muhabbetlerden sıkıldım doğru düzgün hiç topic yok hep aynı konular isyan eden herkese katılıyorum
bi de unutmuşum millet senin metal ve rock dinlediğini nerden biliyorki?alnında rock ve metal mi dinliyorum yazıyor?