Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve metal dinliyip siyah giyen neden satanist olarak adlandırılıyor?

  • hell yeah • 28 Haziran 2006 11:22 • #502314
    yine ukala konustu çok bilmis aynı seyleri yasa yasa yorulmuyoda bu kıs ya neyse nazmiyyeaah sen yeni elemanları kandırmaya defam et puhahahayt
  • matalci-kız • 28 Haziran 2006 11:33 • #502316
    bu konu benimde canımı çok sıkıyo!!! ben black metalciyim we grubum var....ama bni gören insanLArın aaaaa satanist kıza bak vah vah anesi fLnda ne üzüLüodur gbi garip we saçma konusmasına sinir oLuyorumm....bi de hemen dka 1 su soruyu soruolar kedi kesiomusun :D alahım yaaaaa..neyse...bence bu bi kısır döngü we deişmes olamayıs bis isveç gbi kabulenemeyis anlayamayıs metal muziğin felsefesini....
  • cabbarbar • 28 Haziran 2006 11:37 • #502318
    aslında bu metal dinleyenlerin şansızlığı diyebiliriz.bizim metal tercihimizde sorun yok tek sorun satanistlerin metali tercih etmesi
  • nazmiyyeaah • 28 Haziran 2006 11:38 • #502319
    bi de böyle hobbitler var:))
    (büyüyüp büyüyüp cüce kalan elemanlar)

    şevkatlerimi sunuyorum hobbityeah aman da aman bıcırık seni
  • Anthrax34 • 28 Haziran 2006 12:01 • #502321
    çok gereksiz bir konu...ama bende genellikle siyah giyinen metal dinliyen çoğu tipi işe yaramaz soytarı gözüyle bakıyorum.. bu kişiler genellikle siyah elbise zincir black metal ti-şörtü ile bit bütün olmuş metalci abi ve metalci ablalarını görüp aa bende böyle giyinecem bende metalci olucam kollarıma zincir dolıyacam diyen müzikle hiçbir alakası olmayan tipler..ben metalciyim diyen tiplerin çoğunun müzikle bir alakası olduğunada inanmıyorum ..hatta böyle bir konuyu açan kişininde müzikle pek arası olduğuna inanmıyorum..
  • hell yeah • 28 Haziran 2006 12:03 • #502322
    nazmiyeah küçükken hep anaokulu öğretmeni olmak istemis tabe kafa basmayınca olamamıs o yüsden gelip burda millete öğüt veriyo puhayayt matalci-kıs korkma sisden satanist vs .. olamas sis yolda kedi görsenis tırsarsınıs sis işte türkiye gibi yerde black müsiin hiçbisaman zirve yapamıcaaı yerde olduunus için bi özenti olarak yaşamınısı sürdürceksinis burası türkiye artık alışın puhahayt
  • easily • 28 Haziran 2006 13:31 • #502336
    biz nereden bilebiliriz ki sonuçta hepimiz bu tür müziklerden bir şekilde hoşlanan veya müziğe saygı duymayı bilen insanlar değil miyiz? Medya bi ara patlatmıştı bi satanist furyası ondandır. Her küpe takana gay muamelesi, her saçını kızıla boyatana (ki bu 40 yaş üstünde aynı sonucu vermemektedir) fahişe muamelesi yapılması da bundandır.
  • _betrola_ • 29 Haziran 2006 00:09 • #502449
    yah tabi.varlığın da yokluğun da bir tabi.benim aklım 5karış havada değil..
  • gokcen • 29 Haziran 2006 00:57 • #502455
    iyki varsınız
  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 17:42 • #502690
    Bunların hepsi saçmalık.Bunlar medyanın yaptığı çirkinlikler.Her Allahın dallaması metal ve rock dinleyen siyah giyen metal tişörtü giyen satanist hede hödö diyor olabilir ama siz onlara aldırmayın.Satanist olan insan bir kere vicdansızdır ve insanlara zarar vermekten keyif alır.Benim bir sürü metalci arkadaşım var hepsi de black metal,death metal,thrash metal,doom metal filan dinliyo ama hepsi de çok iyi insanlar.Ayrıca ben satanistim black dinliyorum deyip gezen salaklar da özentidir.Satanist,atheist ve pagan olmak müzikle bağdaştırılmamalıdır.