-
arkandayım oqz her zaman için bu konuda seni destekliyorum:))ama cidden oqz doğru söylüyor
-
canım arkadaşım neden hala anlamamakta ısrar ediyorsun ben bu olayı çok yaşadığım için tartışıyorum.yahu yazılan topici beğenmedim nedemek yahu sanane kardeşim derler,yazma o zaman derler (yanlış anlama sana demiyorum) ne diye yorumda bulunuyorsun beğenmediysen o güzel parmaklarını yorma,arkadaşı rencide etme.neymiş efendim yahuu hep aynı konu yeter artık sıkıldık neden bu konuyu tekrar açıyorsun.bu nedemek yaww kim sana girde yorumda bulun dedi zorlamı yazmak.lütfen anlayın artık konu lüzumsuzdur tamam kabul ama konuyu bu kadar kötülersen yazanın vay haline
-
eğer farkındaysan bizim yazdıklarımız sayesinde bu kadar fazla mesaj oldu burda!!
canım arkadaşım neden hala anlamamakta ısrar ediyorsun ben bu olayı çok yaşadığım için tartışıyorum.yahu yazılan topici beğenmedim nedemek yahu sanane kardeşim derler,yazma o zaman derler (yanlış anlama sana demiyorum)
bunları yazmışsın sonra bunları sana yazmadım demişsin buna inanmak çok zor yani bu lafların hepsini oqz söylerdin kabul et
-
aynı topicten binbeşyüz tane açılırsa beğenilmez tabi.. sadece biraz özen istiyorum bunun anlamamakla bir alakası yok ki! eğer birbirimizi eleştirmezsek nasıl daha iyi olabiliriz? konuyu açan arkadaşımız önceki sayfalara göz atsaydı nolurdu? çok mu zor yani? yapmayın arkadaşlar ya..
-
ya arkadaşlar üşüngeçlik yapmayalım lütfen bi topic açınca diğer sayfalarada bakalım diyor
-
sadece oqz ye değil sana,sizin gibi düşünenlere demek isterdim ama ben tartışmak istiyorum kavga etmek değil kimseyide kırmak istemiyorum lütfen kırılmayın ama öyle,dediğim doğru
-
canım arkadaşım neden hala anlamamakta ısrar ediyorsun ben bu olayı çok yaşadığım için tartışıyorum.yahu yazılan topici beğenmedim nedemek yahu sanane kardeşim derler,yazma o zaman derler (yanlış anlama sana demiyorum) ne diye yorumda bulunuyorsun beğenmediysen o güzel parmaklarını yorma,arkadaşı rencide etme.neymiş efendim yahuu hep aynı konu yeter artık sıkıldık neden bu konuyu tekrar açıyorsun.bu nedemek yaww kim sana girde yorumda bulun dedi zorlamı yazmak.lütfen anlayın artık konu lüzumsuzdur tamam kabul ama konuyu bu kadar kötülersen yazanın vay haline
+1
gözlerim yaşardı inanırmısın.. çünki ilk defa karşıma doğru dürüst yazılan bi yazıyı okudum.. ve mutlu oldum.. ya arkadaşlar.. bu siteye bi gün içersinde üye olan yüzlerce arkadaşlarımız yokmu bizim¿ onlarda eskilerimi kurcalamak zorunda.. açılmışsa açılmış.. arkadaşımın dediği gibi eğer konuyu saçma buluyorsanız yormayın parmaklarınızı.. belkide kendinizi reklam için bin kere açıldı bu konu gibisine laf kalabalığında bulunuyorsunuz.. ya da birileriyle tanışmak gibi mesela¿
oqz ve maddest_angel sonuçta tanışıp arkadaş olmadınız mı¿ amacınız bumuydu¿ olmadımı¿ olduysa noolur artık bu konuyu bulandırmayın..
teşekkürler..
<MetalicMeltem>
-
sadece bana değil hepimize olunca o sözler bana söylenmemiş mi oluyor yani??
ayrıcaya oqz ye değil oqz e olur.
biraz özen istemek yanlış olamaz. dediğini savunmaya devam et ne de olsa düşüncelerini değiştimeyenler yalnıca ölüler ve..
dipnot: tanımadığım biri beni nasıl kırabilir ki?
endipnot:nedense nuriyi çağrıştırsdın.
-
bazı insanlar kırıldıktan sonra anlıyorlar.. bu kadar korkak olma =)
<MetalicMeltem>
-
sende haklısın arkadaşım ama bu arkadaş yeni girmiş olabilir bunu bilemessin onu yönlendirmek eski üyelere düşer ama sizin yönteminizle değil sizin yaptığınız sadece onu üzmüştür buna eminim.birde bu konuyu neden açtın demek yorum değildir