canım arkadaşım neden hala anlamamakta ısrar ediyorsun ben bu olayı çok yaşadığım için tartışıyorum.yahu yazılan topici beğenmedim nedemek yahu sanane kardeşim derler,yazma o zaman derler (yanlış anlama sana demiyorum) ne diye yorumda bulunuyorsun beğenmediysen o güzel parmaklarını yorma,arkadaşı rencide etme.neymiş efendim yahuu hep aynı konu yeter artık sıkıldık neden bu konuyu tekrar açıyorsun.bu nedemek yaww kim sana girde yorumda bulun dedi zorlamı yazmak.lütfen anlayın artık konu lüzumsuzdur tamam kabul ama konuyu bu kadar kötülersen yazanın vay haline