eğer farkındaysan bizim yazdıklarımız sayesinde bu kadar fazla mesaj oldu burda!!
canım arkadaşım neden hala anlamamakta ısrar ediyorsun ben bu olayı çok yaşadığım için tartışıyorum.yahu yazılan topici beğenmedim nedemek yahu sanane kardeşim derler,yazma o zaman derler (yanlış anlama sana demiyorum)
bunları yazmışsın sonra bunları sana yazmadım demişsin buna inanmak çok zor yani bu lafların hepsini oqz söylerdin kabul et