mesela acayip acayip bakarak tshirt'ümdekilerin manasını soran kisiler gibileri de vardır ki en iyisi birsey sarfetmemektir.cunku zamanla alısılıyor ki artık her uzun saclı erkek gören basın elemanları satanizm hakkında soru sormuyor,sorsa da haber yapılmıyor.
arkadaşlar bu konulardan sıkıldıysanız cevap vermeyin derim.burda bir soru sorulmuş ve siz arkadaşı lüzumsuz biri olarak görüyorsunuz bana bu arkadaşa herkeze aynı tavır takınılıyo madem öyle siz neden "nerede bu garajın eskileri" diyip duruyorsunuz? bende bu laftan sıkıldım lütfen beğenmediğiniz sorularda eleştiride bulunmayın ben bu soruyu beğendim çünkü bende rock in rio gibi düşünüyorum