Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve metal dinliyip siyah giyen neden satanist olarak adlandırılıyor?

  • oqz • 27 Haziran 2006 14:33 • #502155
    :D
  • cutcut • 27 Haziran 2006 14:38 • #502157
    mesela acayip acayip bakarak tshirt'ümdekilerin manasını soran kisiler gibileri de vardır ki en iyisi birsey sarfetmemektir.cunku zamanla alısılıyor ki artık her uzun saclı erkek gören basın elemanları satanizm hakkında soru sormuyor,sorsa da haber yapılmıyor.
  • Ktulu • 27 Haziran 2006 14:50 • #502166
    _betrola_ demiş ki:
    eski üyelerde gitti zaten..tadı tuzu kalmadı buranın yaa...


    Geldik geldik :)
  • maddest_angel • 27 Haziran 2006 15:02 • #502169
    :DD onun yerine ben hoşgeldin diyorum:))
  • oqz • 27 Haziran 2006 15:06 • #502170
    ooo abijim nabeer?
  • maddest_angel • 27 Haziran 2006 15:31 • #502172
    ya ooo abicim naber dedin ya onu kime dedin??
  • oqz • 27 Haziran 2006 15:57 • #502176
    Tuncay'a demiştim ama sana diyim;

    -nabeer ?
  • maddest_angel • 27 Haziran 2006 16:07 • #502178
    pardon ben atladım hemen boşver bana olmasada olur sen tuncaya demiş ol:D
  • oqz • 27 Haziran 2006 16:13 • #502179
    yok yok sana da dedim naber diye asıl sen boşver nasılsın nasıl gidiyor ? :)
  • cabbarbar • 27 Haziran 2006 16:17 • #502180
    arkadaşlar bu konulardan sıkıldıysanız cevap vermeyin derim.burda bir soru sorulmuş ve siz arkadaşı lüzumsuz biri olarak görüyorsunuz bana bu arkadaşa herkeze aynı tavır takınılıyo madem öyle siz neden "nerede bu garajın eskileri" diyip duruyorsunuz? bende bu laftan sıkıldım lütfen beğenmediğiniz sorularda eleştiride bulunmayın ben bu soruyu beğendim çünkü bende rock in rio gibi düşünüyorum