Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve metal dinliyip siyah giyen neden satanist olarak adlandırılıyor?

  • cengelli_igne • 12 Temmuz 2006 12:07 • #504295
    yaa bu tamamen bilgisizlikten kaynaklanıyo yanii satanist diye adlandırmaları...cahil insanlar he bu cahillik okumakla da geçmiyo (öğretmenlerden biliyorum) insanın kendini yetiştirmesine ve geliştirmesine bağlı...yolda felan çok laf atan oluyo ama artık takmıyorum zaten...bu laflarla insanların beyninin ne kadar küçük olduğu anlaşılabiliyo...sadece siyah giyiyorum çünkü içimden öyle geliyo kimsenin benm hakkımda ne düşündüğü de umrumda değil...valla iyi yanı da yok değil minibüste felan yanıma oturmuyolar:) yoldan geçerken yol veriyolar:) neyse, illa rock dinliyo die bunu herkese belli etmek için siyah giymek gerektiğini sanmıyorum..insan hangi renklerde kendini buluyosa onu giymeli diye düşünüyorum... insanların da sizin hakkındaki düşünceleri de hiç önemli değil bence insan kendini biliosa satanistmiş,kedi kesiyomuş boş işler bunlar...
  • hells bells • 12 Temmuz 2006 13:01 • #504298
    Bir keresinde koca kaldırımın ortasından insanları ikiye bölmüş tam ortadan gittiğimi bilirim ortayı yarmıştım resmen millet kenarlardan yürümeye başladı süper oluyo kesinlikle
  • cengelli_igne • 12 Temmuz 2006 13:23 • #504305
    bi kere normal yolda yürürken bi çocuk arkasını döndü ve beni görünce bi sıçradı gülmekten ölüyodum yaa...
  • rock in rio • 12 Temmuz 2006 15:11 • #504314
    ya bende bir kere yolda yürüyordum arkadaşlarımla yolun aşağısından da kalabalık bir erkek topluluğu geliyordu ve aynen şöyle dediler"anneciğim satanist bunlar dediler"ve hızla gittiler
  • noneimp • 12 Temmuz 2006 17:06 • #504324
    bizim grupla taksimde yuruyoken bi grup insan (demeye bin sahit ister ya neyse)yanımızıdan gecerken içlerinden biri "olm satanistlere bak lan" dedi.bizim gitarist pis pis bakıncada korkup hızla uzaklastılar.cok var oyle insanlar.ama bunun nedeni coğunlukla medya malesef.1998 den itibaren medyanın satanist avı (!) baslatması yuzunden halk yalan yanlıs seyler oğrendi.yanlıs zamanın gencliğiyiz sanki...
  • cengelli_igne • 12 Temmuz 2006 17:28 • #504332
    yaa ben türkiye de gerçekten satanistlik olduğuna inanmıyorum çünkü satanistlik hristiyanlığa karşı yapılmış bi şeydi yanlış hatırlamıyosam bizim ülkemizin dini islam bunla ne ilgisi var ya... ayrıca adam hayatında satanistlik kavramını yeni duymuş, ne yaptıklarını bilmiyo geliyo her önüne çıkan simsiyah giyinen insanlara bi takım ithamlarda bulunuyo..bu beyinsizlere ne söylerseniz boş insan cahil olmasın işte,hepsine gerçekten acıyorum...
  • hells bells • 12 Temmuz 2006 17:41 • #504336
    aga bu gün daha yeni kartal meydanında yürüdüm minibüs duraklarının orada en az 100 insandan 95 i garip garip baktı kulağımda kulaklık olduğundan bişey dedilerse duymadım ama minibüsde gayet rahattım yanım boştu sürekli kadın yazık yarım saat ayakda durdu
  • cengelli_igne • 12 Temmuz 2006 17:48 • #504339
    yaa gerçekten geçen 4-5 kişi ayakta benm yanım boş çok süper yaa herkes benle gözgöze gelince başka tarafa bakıyo hemen çok komik oluyo :))))
  • byrm_89 • 12 Temmuz 2006 18:18 • #504344
    :D
  • SLpLss • 12 Temmuz 2006 21:51 • #504365
    hadi aklıma gelmişken şunu da söyliyeyim;metalizm(ciddi anlamada sadece metal müzik türevleri dinlemeye kendi koyduğum bi ad) ile sataniz arasındaki farkı bilmediklerinden kaynaklanan birşey sadece...bunu bilmeleri için de satanizmin ne olduklarını bilmeleri gerekiyor yurdum insanımın..bu da kanımca mümkün olmayan bir şey m(yani o kadar iş güç arasında bir de oturup satanizm neymiş ne değilmiş onu mu öğrenecekler..) ayrıca şöyle diyim cidden satanist olan bir insan inanın satanist olduğunu belli etmez..çünkü bu cidden inançtır bir yerde..insanlar inaçlarını o kadar dışa vurmazlar zaten,böyle bir gerçekte var.ayrıca satanistler hakkından söylenenler ile satanizm de pek uyuşmuyor..örneğin satanisterin kiliseye gittiklerini biliyor musunuz¿ gidiyorlar işte(: