yaa ben türkiye de gerçekten satanistlik olduğuna inanmıyorum çünkü satanistlik hristiyanlığa karşı yapılmış bi şeydi yanlış hatırlamıyosam bizim ülkemizin dini islam bunla ne ilgisi var ya... ayrıca adam hayatında satanistlik kavramını yeni duymuş, ne yaptıklarını bilmiyo geliyo her önüne çıkan simsiyah giyinen insanlara bi takım ithamlarda bulunuyo..bu beyinsizlere ne söylerseniz boş insan cahil olmasın işte,hepsine gerçekten acıyorum...