bizim grupla taksimde yuruyoken bi grup insan (demeye bin sahit ister ya neyse)yanımızıdan gecerken içlerinden biri "olm satanistlere bak lan" dedi.bizim gitarist pis pis bakıncada korkup hızla uzaklastılar.cok var oyle insanlar.ama bunun nedeni coğunlukla medya malesef.1998 den itibaren medyanın satanist avı (!) baslatması yuzunden halk yalan yanlıs seyler oğrendi.yanlıs zamanın gencliğiyiz sanki...