Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve metal dinliyip siyah giyen neden satanist olarak adlandırılıyor?

  • maddest_angel • 27 Haziran 2006 18:03 • #502223
    forumlarda arama motoru güzel bi fikir hatta en güzel fikir dene bilir!!
  • oqz • 27 Haziran 2006 18:03 • #502224
    nuri burak'ın onun nickini kullandığından haberi var mı?
  • cabbarbar • 27 Haziran 2006 18:04 • #502225
    devamını getirmemiştim lafın (siz kızlar yokmu adamı öldürürsünüz)
  • oqz • 27 Haziran 2006 18:05 • #502226
    bazı adamların ölmesi gerek :D

    dipnot:sözüm cidden size değil pek bir zararsız gibisiniz =)

    ayrıca özür diliyorum tekrar "hoşbeş"e çevirmeyelim burayı sonra kızıyorlar..
  • rock in rio • 27 Haziran 2006 18:10 • #502229
    cabbarbar ikili kız muhebbetleri işte
  • maddest_angel • 27 Haziran 2006 18:11 • #502232
    ya oqz biz susalım sonra reklam yapıyor oluyoruz ya da chat ya da tanışmak için böyle bişey yapıyor oluyoruz biz susalım en güzeli bu bence!!
  • hell yeah • 27 Haziran 2006 18:21 • #502235
    puhahayt n burakı n nurisi ogz sıyırdınmı len maddest_angel sis timsinis len
  • maddest_angel • 27 Haziran 2006 18:24 • #502236
    allahım ya millet kafayı bizle bozdu nerden bile biliriz onun üyeliğini kullanmadığını??
  • rock in rio • 27 Haziran 2006 18:27 • #502237
    ya arkadaşlar ortaya bi konu attık var ya neye çevirdiniz alanı ya ayıp ama
  • oqz • 27 Haziran 2006 18:27 • #502238
    puri bu sitede ogz yazan bi sen varsın. az önce burakla konuştum nuri olduğun herkes tarafından biliniyor. onurla msnde yaptığın konuşma, bana bu nickten attığın garmes var. zorlama istersen ??