-
_betrola_ demiş ki:
eski üyelerde gitti zaten..tadı tuzu kalmadı buranın yaa...
Geldik geldik :)
sen gitmiş miydin??hiç fark etmedim yaa.
-
arkadaşlar aslında böyle tepkiler yok; bunlar çoğumuzun bilinç altında yaşayıp gerçek hayatta olduğunu varsaydığı olaylar. kimse kimseye siyah giyiyo diye satanist demez; kaldıki yukarda birinin dediği gibi rock metal dinlediğin alnında mı yazıyo. sen her ortamda bunu dile getirip birilerinin gözüne sokmaya kasarsan en fazla özenti derler; ama büyüyünce geçer bunlar tadını çıkarın.
-
toplumumuzun bazı kesimlerinde yobazlık ve gerikafalılık baş gösterdiğinden ötürüdür ki bazıları siyah ve metal olayını direk satanizmle bağdaştırıyor çünkü onlar sadece metalciyi rakçıyı satanist diye aklında kuruyor kimsede değiştiremiyor bu düşünceyi.ben daha nelerle karşılaşıyorum bu hiç bişi değil öyleki bazen bir yere gittiğimizde sevgilimle sarılamıyorum bile:(
-
bi de siyah miyah giyip, rocker,, gothic takılıpta müzikten haberi olmayan tipler varya ben onlara hastayım.. hele hele şu liseliler varya(istisnalar hariç) him den başka bişey bildikleride yok
-
evet ya hakkaten hiçbişey bilmeyip özenti özenti dolaşıyolar aslında anlıyorum onları kimlik bulma arayışlarındalar..sonunda doğru yolu bulacaklar elbet:)
-
başlığı açan yaş:17 cinsiyet:kız...
böyle şeyleri sorgulaması normal diyerek yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum...
-
Aklı beş karış arkadaşımız _betrola_ demiş ki:
sen gitmiş miydin??hiç fark etmedim yaa.
OHA! 7 aydır yoktum be günaydın :D
-
Lem sen 2 gün önce <Mc Meltem> değil miydin? :)))
Seni gidi seniiiii :)))
-
Aha?!?! :S
Şimdi sen Nuri'misin?!? Bende kaç forumda tersledim diye merak ediyodum bu adam dalga geçmek için mi gelmiş buraya diye...Şimdi anlaşıldı olay...
Ktulu'da geri geldi zaten , Garaj yavaş yavaş eskisi gibi mi oluyor ne? :))))
-
ben infomdaki yaşta değilim. ondan baya bi küçüğüm. ama bu topik altına yazanların yaş ortalamasını da biraz geçiyorum. hayata sizden birkaç yıl önce gelmiş biri olarak yazıyorum: buralarda da pek bir değişiklik yok. 15te neyse 25te de aynı, 16da neyse 26da da. etraf sürekli beni anlamayan insanlarla kuşatılmış. anlayanlarla da zaten arkadaşlık adını verdğimiz şeyi yapıyoruz. zaten o da olmasa...
bu zamana kadar dinlediğim müzikten taviz vermedim. veremem çünkü benim yaşam tarzım bu.
rock, caz, klasik müzik ve dünya etnik müziklerini dinlerim.
ruh halime göre simsiyah / bembeyaz / lasslacivert giyinirim.
çok az insan inandığı gibi yaşar ve bunu yansıtır. ben bu azınlık içinde olduğuma inanıyorum.
SÜRÜDEN BİRİ OLMADIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM VE HUZURLUYUMMM !!!
bu saate kadar neler denmediki? eğer gerçekten bu bi özenme/imaj arayışı değilse çoook şeyler duyucaksınız ilerleyen yıllarda. saçınız uzun diye ibne denilicek, siyahlıysan zaten direk satanist oluyosun :)) bir kız olarak rock dinliyosan hemen sınırsız bir cinsellik anlayışın var gözüyle bakılıp faydalanmaya çalışıcak itler çıkacak karşına.
hayat devam ediyor:)
sie milleti...