Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve metal dinliyip siyah giyen neden satanist olarak adlandırılıyor?

  • _betrola_ • 28 Haziran 2006 00:17 • #502294
    _betrola_ demiş ki:
    eski üyelerde gitti zaten..tadı tuzu kalmadı buranın yaa...


    Geldik geldik :)


    sen gitmiş miydin??hiç fark etmedim yaa.
  • death_glory • 28 Haziran 2006 00:37 • #502295
    arkadaşlar aslında böyle tepkiler yok; bunlar çoğumuzun bilinç altında yaşayıp gerçek hayatta olduğunu varsaydığı olaylar. kimse kimseye siyah giyiyo diye satanist demez; kaldıki yukarda birinin dediği gibi rock metal dinlediğin alnında mı yazıyo. sen her ortamda bunu dile getirip birilerinin gözüne sokmaya kasarsan en fazla özenti derler; ama büyüyünce geçer bunlar tadını çıkarın.
  • FREeDom_____ • 28 Haziran 2006 00:41 • #502296
    toplumumuzun bazı kesimlerinde yobazlık ve gerikafalılık baş gösterdiğinden ötürüdür ki bazıları siyah ve metal olayını direk satanizmle bağdaştırıyor çünkü onlar sadece metalciyi rakçıyı satanist diye aklında kuruyor kimsede değiştiremiyor bu düşünceyi.ben daha nelerle karşılaşıyorum bu hiç bişi değil öyleki bazen bir yere gittiğimizde sevgilimle sarılamıyorum bile:(
  • coming_soon • 28 Haziran 2006 00:44 • #502297
    bi de siyah miyah giyip, rocker,, gothic takılıpta müzikten haberi olmayan tipler varya ben onlara hastayım.. hele hele şu liseliler varya(istisnalar hariç) him den başka bişey bildikleride yok
  • FREeDom_____ • 28 Haziran 2006 00:59 • #502298
    evet ya hakkaten hiçbişey bilmeyip özenti özenti dolaşıyolar aslında anlıyorum onları kimlik bulma arayışlarındalar..sonunda doğru yolu bulacaklar elbet:)
  • gokcen • 28 Haziran 2006 04:52 • #502302
    başlığı açan yaş:17 cinsiyet:kız...
    böyle şeyleri sorgulaması normal diyerek yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum...
  • Ktulu • 28 Haziran 2006 07:43 • #502308
    Aklı beş karış arkadaşımız _betrola_ demiş ki:
    sen gitmiş miydin??hiç fark etmedim yaa.


    OHA! 7 aydır yoktum be günaydın :D
  • Holy_Bastard • 28 Haziran 2006 10:30 • #502310
    Lem sen 2 gün önce <Mc Meltem> değil miydin? :)))

    Seni gidi seniiiii :)))
  • Holy_Bastard • 28 Haziran 2006 10:34 • #502311
    Aha?!?! :S

    Şimdi sen Nuri'misin?!? Bende kaç forumda tersledim diye merak ediyodum bu adam dalga geçmek için mi gelmiş buraya diye...Şimdi anlaşıldı olay...

    Ktulu'da geri geldi zaten , Garaj yavaş yavaş eskisi gibi mi oluyor ne? :))))
  • nazmiyyeaah • 28 Haziran 2006 11:11 • #502313
    ben infomdaki yaşta değilim. ondan baya bi küçüğüm. ama bu topik altına yazanların yaş ortalamasını da biraz geçiyorum. hayata sizden birkaç yıl önce gelmiş biri olarak yazıyorum: buralarda da pek bir değişiklik yok. 15te neyse 25te de aynı, 16da neyse 26da da. etraf sürekli beni anlamayan insanlarla kuşatılmış. anlayanlarla da zaten arkadaşlık adını verdğimiz şeyi yapıyoruz. zaten o da olmasa...

    bu zamana kadar dinlediğim müzikten taviz vermedim. veremem çünkü benim yaşam tarzım bu.
    rock, caz, klasik müzik ve dünya etnik müziklerini dinlerim.
    ruh halime göre simsiyah / bembeyaz / lasslacivert giyinirim.
    çok az insan inandığı gibi yaşar ve bunu yansıtır. ben bu azınlık içinde olduğuma inanıyorum.

    SÜRÜDEN BİRİ OLMADIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM VE HUZURLUYUMMM !!!

    bu saate kadar neler denmediki? eğer gerçekten bu bi özenme/imaj arayışı değilse çoook şeyler duyucaksınız ilerleyen yıllarda. saçınız uzun diye ibne denilicek, siyahlıysan zaten direk satanist oluyosun :)) bir kız olarak rock dinliyosan hemen sınırsız bir cinsellik anlayışın var gözüyle bakılıp faydalanmaya çalışıcak itler çıkacak karşına.

    hayat devam ediyor:)

    sie milleti...