-
bu konu için "ah kuzum yurdum insanı işte..." demekten kendimi alamıyorum..kızmıyorum da sövmüyorum da..ama ciddi anlamada gülüyorum artık be arkadaş..
-
şşştt.. abi çaktırmasana :P
benim içimde bi metalci vardı ama çıkarmaktan korkuyordum.. ee malum bu gibi eleştirilerin içinde yaralanmasın çocukcağız.. :P
<MetalicMeltem>
-
neyse derdimizin ne olduğunu anlamışsınızdır umarım..
şüphen olmasın.. ;)
ben aslında tamam reklam falan dedim ama belkide amacınız öyle değildi bende de suç var ama ne biliyim genelde bu tür reklamları çok gördüğüm için burda.. kurunun yanında yaşta yanar misali...
birde şöyle bişey var.. eğer bi arkadaşımız bi topic açmışsa bunu seninde dediğin gibi oqz "hoşbeş" etmeyin.. etmeyizde demişsin.. peki o zaman fazla laf kalabalığınada gerek kalmamıştır..
saygılar..
<MetalicMeltem>
-
ben metal,heavy metal,black metal hepsini dinleyen gerisini s.eden metalci diye adlandırabileceğimiz bir kişiliğim e dışardanda belli oluyor haliyle ve beni tanıyan tanımayan hemen hemen herkezin sorduğu bir sorudur satanist misin sorusu.Açıkcası ilk zamanlar çok rahatsız oluyordum bu sorudan ama zamanla insanların düşüncelerini kafama takmak yerine onların kafasına düşünceyi yerleştirmem gerektiğini anladım ve soran meraklı kişiliklere evet veya hayır sen nasıl görüyorsan beni ben öleyim demeye başladım.Hatta çok üzerime gelen olursa bu konuda satanist im demeyi bile tercih ediyorum.Tek anlamadığım şey görüntüden birçok teori üretiyorlar ve ona göre insanları sınıflandırıyorlar.Adamın satanist olması veya olmaması neyi değiştirir öğrenen olursa açıklasın lütfen
-
yaw hell yeah senin kadar dar görüşlü palavracı adam görmedim her b.ku dalgaya alıyosun.He birde şu yazılarına uyuz oluyorum adam gibi yaz diyecem ama adam olsan yazardın onu geçtim.Sen benim gözümde ilgi çekmeye çalışan pasif bir insansın hell yeah.Metalcilere özenti diyosun da sen biliyormusun dünyada müzik yapan en bilgili alt yapılı müzisyenler metalcilerdir.Senin o pop yapan sözde sanatcılarının kaç tanesi nota biliyor kaç tanesi eğitimli metalci satanis olsa ne fark eder olmasa ne fark eder ama emin ol bi satansit seni elne geçirirse kedi niyetine keser
-
Abi bu satanizm olayları nerden çıktı ya? Kesin adamın biri şeytana tapıyodur. Tesadüfen siyah giyinmiştir. Tesadüfen metal dinliyodur. Millet de her siyah giyineni metal dinleyeni satanist zannediyo. Tamamen önyargı bu. Ben mesela siyah giyinirim metal dinlerim üstelik 5 vakit namazımı kılarım :P.
-
byrm_89 sen iyi becerebilmişin onu yaw ben yapamıyorum onu işte ayrıca isteyen istediğini desin takmamak lazım öyle olosan ne olur öyle deseler ne olur kime ne
-
çok duydum bu satanist laflarını.arkamdan ne cadı ne de orman kaçkını diye bağırmadıkları kaldı.umurumda mı değil tabi.sieeyin la diyip geçiyorum.ha birde kedi kestiğimi idda eden yegane zeka seviyesine muzdarip nacizane kişilikler de var tabi.onlara cevabım evimde çook sevdiğim bi kedim var ona bayılıyorum ve alla için bi an bile aklımdan onu kesmek geçmedi ahuah tey allam ya :D:D
-
yaw aslında bi gün denicem önlerinde kesicem kediyi biraz cöseflerler belki daha sesleri çıkmaz
-
ben hem rock hem de metal dinlerim. hard rock, soft rock, nu metal, thrash metal, power... ayırt etmeden dinlerim hepsini ama öyle siyah falan giymiyorum bu seferde sen hiç rock metal falan dinliyo gibi değilsin diyorlar! milletin agzı torba değil ki...konuşup duruyolar işte biz napalım yani...
aynı yorumu garajdaki benzer bi foruma yazmıştım.takmayın bunları artık...saçmalıyorlar işte