ben metal,heavy metal,black metal hepsini dinleyen gerisini s.eden metalci diye adlandırabileceğimiz bir kişiliğim e dışardanda belli oluyor haliyle ve beni tanıyan tanımayan hemen hemen herkezin sorduğu bir sorudur satanist misin sorusu.Açıkcası ilk zamanlar çok rahatsız oluyordum bu sorudan ama zamanla insanların düşüncelerini kafama takmak yerine onların kafasına düşünceyi yerleştirmem gerektiğini anladım ve soran meraklı kişiliklere evet veya hayır sen nasıl görüyorsan beni ben öleyim demeye başladım.Hatta çok üzerime gelen olursa bu konuda satanist im demeyi bile tercih ediyorum.Tek anlamadığım şey görüntüden birçok teori üretiyorlar ve ona göre insanları sınıflandırıyorlar.Adamın satanist olması veya olmaması neyi değiştirir öğrenen olursa açıklasın lütfen