çok duydum bu satanist laflarını.arkamdan ne cadı ne de orman kaçkını diye bağırmadıkları kaldı.umurumda mı değil tabi.sieeyin la diyip geçiyorum.ha birde kedi kestiğimi idda eden yegane zeka seviyesine muzdarip nacizane kişilikler de var tabi.onlara cevabım evimde çook sevdiğim bi kedim var ona bayılıyorum ve alla için bi an bile aklımdan onu kesmek geçmedi ahuah tey allam ya :D:D