Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve metal dinliyip siyah giyen neden satanist olarak adlandırılıyor?

  • hell yeah • 27 Haziran 2006 18:29 • #502239
    nasıl burakla konusuyon burak hiç girmiyoki msn mi değiştirdi
  • oqz • 27 Haziran 2006 18:29 • #502240
    hayır telefon icat edildi.
  • hell yeah • 27 Haziran 2006 18:30 • #502241
    valla garaj bensis baktım çok sade kalmıs dedim giriyim puhahayt
  • oqz • 27 Haziran 2006 18:31 • #502242
    nuri burak'ın nickini çaldığın için seni bekçi ye şikayet edicem sen bu siteden kaç kez uzaklaştırıldın ya !?

    ayrıca evet tekrar özel konuşmalara döndü burası.. ahh beah cırcır vırvır olaydı keşke şimdi.. neyse.. sustum. sen de sus nuri burakmış gibi insanlara laf atma.
  • rock in rio • 27 Haziran 2006 18:36 • #502243
    ya abi sizi sayıyla mı verdiler bana ya yorum yapın diye bişey yazdık bilmem oqz bileme hell yeah bu ne ya adam gibi yorum yapçaksanız yapın yoksa defolun gidin ya gidin başka bi yerden konuşun sıktınız artık
  • hell yeah • 27 Haziran 2006 20:08 • #502254
    çoluk çocuk takımı iste zamanına yüs verdik ispiyoncu insanlar familyası ucube kılıklı android ogz sen git kendi yaş grubunla uraş sevimsis şey seni hiç sefmedim puhahayt..
  • frozenwish • 27 Haziran 2006 23:12 • #502283
    Yemişim kimsenin artık bu devirde siyah giyip metal dinleyen tiplere satanist dediği yok, özenti-asi gençlik falan derler genellikle.

    Bu satanist muhabbeti bi 8-9 sene önceydi iyi bilirim, ataköyde oturduğum zamanlardı pentagram metallica iron maiden tişörtleri giyen tiplerden uzak durulurdu, hatta polis devriyeleri bu tipleri durdurup sorguya falan çekerdi (abimden bilirim). Aslında bu tür olayların o zamanlar olması normaldi, bizim 2. kısımda atrium'un yakınlarındaki baruthane'de kızın birini doğramıştı bu satanist tipler, ayin falan yapıyorlardı, bu ayinler sırasında da genenllikle sert müzikler çaarlardı, black metal heavy metal falan filan...

    Herneyse konuya dönelim, ben hiç tanık olmadım bu tür olaylara bu devirde, ha tabi üzerine gorgoroth, bathory tişörtü çekip kıçına siyah kotunu geçirip ayaklarına da botlarını geçirip fatih/çarşamba, bağcılar vs semtlerde dolaşırsan böyle olayların olma ihtimali yüksek
  • frozenwish • 27 Haziran 2006 23:21 • #502284
    Ha bir de şöyle birşey var, türban takanlara gerici, çarşaf giyenlere ninja kaplumbağa, öcü vs sıfatların takıldığı bir ülkede yaşıyoruz... Şimdi ne alakası var bunun konuyla demeyin, senin siyah giyinmen ruh halini, tarzını vs sembolize eder, ya da başka birşeyi. Başkalarının da giyim kuşamı başka şeyleri sembolize edebilir (inanç). Dolayısıyla tınlamamayı bilmek lazım, hepinizin bildiği gibi demoktratik bir ülkede yaşıyoruz...

    (saçmaladım mı ne?)
  • cabbarbar • 27 Haziran 2006 23:25 • #502285
    yok kardeşim yorum güzel haklısın aslında.bu ülkede hiç bir şeye şaşırmamak lazım
  • karabasann88 • 28 Haziran 2006 00:06 • #502293
    bende böyle tepkilerle karşılaşıyorum hiç takmam önemsemem gereksiz insan manzaraları..şekilci insanlar hiç sevmem ..