Yemişim kimsenin artık bu devirde siyah giyip metal dinleyen tiplere satanist dediği yok, özenti-asi gençlik falan derler genellikle.
Bu satanist muhabbeti bi 8-9 sene önceydi iyi bilirim, ataköyde oturduğum zamanlardı pentagram metallica iron maiden tişörtleri giyen tiplerden uzak durulurdu, hatta polis devriyeleri bu tipleri durdurup sorguya falan çekerdi (abimden bilirim). Aslında bu tür olayların o zamanlar olması normaldi, bizim 2. kısımda atrium'un yakınlarındaki baruthane'de kızın birini doğramıştı bu satanist tipler, ayin falan yapıyorlardı, bu ayinler sırasında da genenllikle sert müzikler çaarlardı, black metal heavy metal falan filan...
Herneyse konuya dönelim, ben hiç tanık olmadım bu tür olaylara bu devirde, ha tabi üzerine gorgoroth, bathory tişörtü çekip kıçına siyah kotunu geçirip ayaklarına da botlarını geçirip fatih/çarşamba, bağcılar vs semtlerde dolaşırsan böyle olayların olma ihtimali yüksek