neyse derdimizin ne olduğunu anlamışsınızdır umarım..
şüphen olmasın.. ;)
ben aslında tamam reklam falan dedim ama belkide amacınız öyle değildi bende de suç var ama ne biliyim genelde bu tür reklamları çok gördüğüm için burda.. kurunun yanında yaşta yanar misali...
birde şöyle bişey var.. eğer bi arkadaşımız bi topic açmışsa bunu seninde dediğin gibi oqz "hoşbeş" etmeyin.. etmeyizde demişsin.. peki o zaman fazla laf kalabalığınada gerek kalmamıştır..
saygılar..
<MetalicMeltem>