Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve metal dinliyip siyah giyen neden satanist olarak adlandırılıyor?

  • nazmiyyeaah • 28 Haziran 2006 11:11 • #502313
    ben infomdaki yaşta değilim. ondan baya bi küçüğüm. ama bu topik altına yazanların yaş ortalamasını da biraz geçiyorum. hayata sizden birkaç yıl önce gelmiş biri olarak yazıyorum: buralarda da pek bir değişiklik yok. 15te neyse 25te de aynı, 16da neyse 26da da. etraf sürekli beni anlamayan insanlarla kuşatılmış. anlayanlarla da zaten arkadaşlık adını verdğimiz şeyi yapıyoruz. zaten o da olmasa...

    bu zamana kadar dinlediğim müzikten taviz vermedim. veremem çünkü benim yaşam tarzım bu.
    rock, caz, klasik müzik ve dünya etnik müziklerini dinlerim.
    ruh halime göre simsiyah / bembeyaz / lasslacivert giyinirim.
    çok az insan inandığı gibi yaşar ve bunu yansıtır. ben bu azınlık içinde olduğuma inanıyorum.

    SÜRÜDEN BİRİ OLMADIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM VE HUZURLUYUMMM !!!

    bu saate kadar neler denmediki? eğer gerçekten bu bi özenme/imaj arayışı değilse çoook şeyler duyucaksınız ilerleyen yıllarda. saçınız uzun diye ibne denilicek, siyahlıysan zaten direk satanist oluyosun :)) bir kız olarak rock dinliyosan hemen sınırsız bir cinsellik anlayışın var gözüyle bakılıp faydalanmaya çalışıcak itler çıkacak karşına.

    hayat devam ediyor:)

    sie milleti...
Bu konunun tüm mesajları