aga bu gün daha yeni kartal meydanında yürüdüm minibüs duraklarının orada en az 100 insandan 95 i garip garip baktı kulağımda kulaklık olduğundan bişey dedilerse duymadım ama minibüsde gayet rahattım yanım boştu sürekli kadın yazık yarım saat ayakda durdu