yaa bu tamamen bilgisizlikten kaynaklanıyo yanii satanist diye adlandırmaları...cahil insanlar he bu cahillik okumakla da geçmiyo (öğretmenlerden biliyorum) insanın kendini yetiştirmesine ve geliştirmesine bağlı...yolda felan çok laf atan oluyo ama artık takmıyorum zaten...bu laflarla insanların beyninin ne kadar küçük olduğu anlaşılabiliyo...sadece siyah giyiyorum çünkü içimden öyle geliyo kimsenin benm hakkımda ne düşündüğü de umrumda değil...valla iyi yanı da yok değil minibüste felan yanıma oturmuyolar:) yoldan geçerken yol veriyolar:) neyse, illa rock dinliyo die bunu herkese belli etmek için siyah giymek gerektiğini sanmıyorum..insan hangi renklerde kendini buluyosa onu giymeli diye düşünüyorum... insanların da sizin hakkındaki düşünceleri de hiç önemli değil bence insan kendini biliosa satanistmiş,kedi kesiyomuş boş işler bunlar...