aynı topicten binbeşyüz tane açılırsa beğenilmez tabi.. sadece biraz özen istiyorum bunun anlamamakla bir alakası yok ki! eğer birbirimizi eleştirmezsek nasıl daha iyi olabiliriz? konuyu açan arkadaşımız önceki sayfalara göz atsaydı nolurdu? çok mu zor yani? yapmayın arkadaşlar ya..