bu konu benimde canımı çok sıkıyo!!! ben black metalciyim we grubum var....ama bni gören insanLArın aaaaa satanist kıza bak vah vah anesi fLnda ne üzüLüodur gbi garip we saçma konusmasına sinir oLuyorumm....bi de hemen dka 1 su soruyu soruolar kedi kesiomusun :D alahım yaaaaa..neyse...bence bu bi kısır döngü we deişmes olamayıs bis isveç gbi kabulenemeyis anlayamayıs metal muziğin felsefesini....