Bunların hepsi saçmalık.Bunlar medyanın yaptığı çirkinlikler.Her Allahın dallaması metal ve rock dinleyen siyah giyen metal tişörtü giyen satanist hede hödö diyor olabilir ama siz onlara aldırmayın.Satanist olan insan bir kere vicdansızdır ve insanlara zarar vermekten keyif alır.Benim bir sürü metalci arkadaşım var hepsi de black metal,death metal,thrash metal,doom metal filan dinliyo ama hepsi de çok iyi insanlar.Ayrıca ben satanistim black dinliyorum deyip gezen salaklar da özentidir.Satanist,atheist ve pagan olmak müzikle bağdaştırılmamalıdır.