çünkü garajın eskileri ve eski hali özleniyor.ayrıca garajın eskileriyle ilgili kaç topic açılmış; metal dinleyip siyah giyen satanisttir konusuyla ilgili kaç topic açılmış önce bir bak da sonra konuş. bir konu açmadan önce keşke önceki sayfalara baksak da eğer benzer bi konu açılmamışsa ondan sonra davransak! ne bu beah!
dipnot: bence burda lüzumsuz görülen arkadaş değil arkadaşın açtığı konudur.