insanlar dünya'ya at gözlükleriyle baktığı sürece satanistte derler soytarıda derler..bunu söyleyen insan ya arabeskcidir ya da sofidir alıştım bana böyle şeylerin söylenmesine ben öyle olmadğımı biliyorum ya milletin ne dediği açıkcası hiç umrumda bile değil yukarıdan herşey net görünüyo yanlış bişey değil yaptığımız ( siyah giyinmek )