arkadaşım garajın eskileriyle ilgi topic açılmamış olabilir ben sorulara verilen cevaplarda çokça rastlıyorum.ben eskilerden sıkıldığım için önceki eskimiş sayfalara bakmıyorum."bence burda lüzumsuz görülen arkadaş değil arkadaşın açtığı gereksiz konudur".bak bu onu kesinlikle rahatlatacaktır tamam o zaman açılan topiclere saygı duymak zorunda değilsin nede olsa konular sahiplerini bağlamaz dimi pardon arkadaşım