evladım bunlara da bakma o zaman eskiler hala burdalar çünkü! sıkılmışmış.. hah.. iyi ya o zaman ben bi konu açıyım bugün o ikinci sayfaya düştüğü için sen tabi onu 1. sayfaya taşıma eskidi o hemen aynı konunun yenisini aç..iyi afferin..
bu topiclere saygı duymamakla alakalı değil sadece bi konu açılmadan önce bu konu açılmış mı diye önceki sayfalara göz atılabilir ama tabi sıkılıdıysanız..ayrıca burda konuya neden lüzumsuz denildiğini hala anlayamamışsın sanırım bir düşün gel sonra devam ederiz..