REaDinGMyeYEs demişki;
gözlerim yaşardı inanırmısın.. çünki ilk defa karşıma doğru dürüst yazılan bi yazıyı okudum.. ve mutlu oldum.. ya arkadaşlar..
bi site bu yazılrdan çok daha güzelleri var insan okumak istediğini okur.. istemezsen hiçbirşeyide görmezsinde... sende bunu kullanıyorsun oqz kız bende kızım..tanışmak için bunu yapmazdım direk mail gönderirdim niye burda tanışmaya ihtiyaç duyayım??!!