tanışmak için niye böyle takla atalım ki? hani lezbiyen olmadığımıza göre bi abazalık da söz konusu olamaz..
reklam ne alaka? bu ne tür bi reklam aracı? niye reklam? neyimi reklam yapıyım? beni bilen biliyor bilmeyen bilmesin zaten.
belki pek kibar olamadım adı üstünde oqz ama özen istemek suç mu ya !?
ayrıca sadece rock in rio ve bu topicle ilgili değil kim mevzu? bi yere kadar sabredebiliyorum özür dilerim ama bi dolu sayfa oluyor böyle olunca insan aradığı topiği bulamıyor sonra..
biraz özen..zor değil ki! acil bir şey olsa tamam anlaşılır falan da..yani..