peki pardon bir daha topicler üzerinden "hoşbeş" etmeyiz..
ayrıca yazılan her şeyi gereğinden fazla ciddiye alıyor gibisin death_glory bence orda pek ciddi değil.. neyse derdimizin ne olduğunu anlamışsınızdır umarım..
özen gösterilmediği sürece elimden geldiğince topicleri bulandıracağımı belirtmek isterim.. isterse Bekçi karışsın.. ya da aynı konuyla ilgili onbinlerce topic açılsın ama bir an önce forumlarda arama motoruna kavuşalım.. ya da bu böyle sürsün gitsin..