Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce eurovision a türkçe mi yoksa ingilizce şarkıyla mı katılmalıyız?

  • rock in rio • 27 Haziran 2006 13:47 • #502139
    türkçe parçalar sağlam olsa türkçe isteriz ama görüyoruz ki türkçe parçalarla katıldığımız zaman iyi bi sonuç alamıyoruz onun için en ingilizce parçalarla katılmalıyız
Bu konunun tüm mesajları