türkçe parçalar sağlam olsa türkçe isteriz ama görüyoruz ki türkçe parçalarla katıldığımız zaman iyi bi sonuç alamıyoruz onun için en ingilizce parçalarla katılmalıyız
bu seneki gibi dandik bişeyle gideceksek tabi ki türkçe olsun..
şarkı berbat zaten,bari anlayıpta gülmesinler bize..
hint şarkıları tutmuştu bi ara,anlamıyodu kimse o ablaları abileri sadece amanda kalkın bi göbek atalım diolardı ya da başkalarına müzik duygusunu aşılamayı kendisine bi misyon bilmiş arabalı gençlerimiz çalıyolardı sokaklarda..
çok anlamlı bi örnek olmadı sanki: )
ingilizce olmalı çünkü daha cok kisiye hitap ediyor.tabi sarkının tek ingilizce olmasıyla olmaz mesela rimi rimi rey'e ing. sözler uydurup da çıksalardı belki daha cok batarlardı.neyse iyi bir müzisyen de gerekir.