Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce eurovision a türkçe mi yoksa ingilizce şarkıyla mı katılmalıyız?

  • rock in rio • 27 Haziran 2006 13:47 • #502139
    türkçe parçalar sağlam olsa türkçe isteriz ama görüyoruz ki türkçe parçalarla katıldığımız zaman iyi bi sonuç alamıyoruz onun için en ingilizce parçalarla katılmalıyız
  • FuL_TeLiKe • 27 Haziran 2006 13:57 • #502143
    bu seneki gibi dandik bişeyle gideceksek tabi ki türkçe olsun..
    şarkı berbat zaten,bari anlayıpta gülmesinler bize..

    hint şarkıları tutmuştu bi ara,anlamıyodu kimse o ablaları abileri sadece amanda kalkın bi göbek atalım diolardı ya da başkalarına müzik duygusunu aşılamayı kendisine bi misyon bilmiş arabalı gençlerimiz çalıyolardı sokaklarda..
    çok anlamlı bi örnek olmadı sanki: )



    "karşında süper star"..
  • maddest_angel • 27 Haziran 2006 14:12 • #502148
    bence kesinlikle ingilizce olmalı eğer ingeilizce olmazsa şebnem ferah gitmeli dandik kadınlar deyil
  • cutcut • 27 Haziran 2006 14:42 • #502159
    ingilizce olmalı çünkü daha cok kisiye hitap ediyor.tabi sarkının tek ingilizce olmasıyla olmaz mesela rimi rimi rey'e ing. sözler uydurup da çıksalardı belki daha cok batarlardı.neyse iyi bir müzisyen de gerekir.
  • cabbarbar • 27 Haziran 2006 16:25 • #502183
    sertap erener ve athena ing. şarkılayla başarılı oldular diğerleri malum....
  • changes • 27 Haziran 2006 16:27 • #502186
    şebnem ferah ve ingilizce kaçarmı birincilik :)