Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce eurovision a türkçe mi yoksa ingilizce şarkıyla mı katılmalıyız?

  • cutcut • 27 Haziran 2006 14:42 • #502159
    ingilizce olmalı çünkü daha cok kisiye hitap ediyor.tabi sarkının tek ingilizce olmasıyla olmaz mesela rimi rimi rey'e ing. sözler uydurup da çıksalardı belki daha cok batarlardı.neyse iyi bir müzisyen de gerekir.
Bu konunun tüm mesajları