Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce eurovision a türkçe mi yoksa ingilizce şarkıyla mı katılmalıyız?

  • FuL_TeLiKe • 27 Haziran 2006 13:57 • #502143
    bu seneki gibi dandik bişeyle gideceksek tabi ki türkçe olsun..
    şarkı berbat zaten,bari anlayıpta gülmesinler bize..

    hint şarkıları tutmuştu bi ara,anlamıyodu kimse o ablaları abileri sadece amanda kalkın bi göbek atalım diolardı ya da başkalarına müzik duygusunu aşılamayı kendisine bi misyon bilmiş arabalı gençlerimiz çalıyolardı sokaklarda..
    çok anlamlı bi örnek olmadı sanki: )



    "karşında süper star"..
Bu konunun tüm mesajları