bu seneki gibi dandik bişeyle gideceksek tabi ki türkçe olsun..
şarkı berbat zaten,bari anlayıpta gülmesinler bize..
hint şarkıları tutmuştu bi ara,anlamıyodu kimse o ablaları abileri sadece amanda kalkın bi göbek atalım diolardı ya da başkalarına müzik duygusunu aşılamayı kendisine bi misyon bilmiş arabalı gençlerimiz çalıyolardı sokaklarda..
çok anlamlı bi örnek olmadı sanki: )