Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce eurovision a türkçe mi yoksa ingilizce şarkıyla mı katılmalıyız?

  • maddest_angel • 27 Haziran 2006 14:12 • #502148
    bence kesinlikle ingilizce olmalı eğer ingeilizce olmazsa şebnem ferah gitmeli dandik kadınlar deyil
Bu konunun tüm mesajları