Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • Single_FACTOR • 27 Haziran 2006 14:21 • #502151
    Rock'n Coke
    mesaj verme gayesi olmayan bir festival "Metal Monster" Ya da "Battle Of The Bands" gibi değil.

    Amaç eğlence ve para kazanmak olduğu için Müslüm Gürses gibi kitlesi, magazinel sansasyonu yüksek adamlar Reklam amacıyla tercih edilebilir.

    Günümüz Haluk Levent'ten kırma; Şebnem Ferah bozması; kişiliksiz Rock Gençliği ise Bu tip piyasa politikalarını; Bizim özümüz anadolu müziği diyerek sahiplenir..

    Bu seyede örneğin; gerçekleşecek olan BarışaRock 2006 Sahnesinde de;
    bir İngilizce/gotic doom grubuyla, Kardeş Türküler'i bir arada;
    Halk konseri tadında, 'Üzerine Ketçap Dökülmüş Cacık' kıvamında dinlemek mümkün olabilmektedir..

    Seneye de Mahsun kırmızıgülü görmek isteriz Rock sahnelerinde.

    (Lafım Yüksek sadakata değildir)
Bu konunun tüm mesajları