sıkıldım ya bi de şö le diyo rock in coke sitesi şebnemde var dumanda var len bıktık hep aynı yüsler ben geçen sene bi topic açmıştım türkiyeden neden metalci çıkmıyo dünya çapında gerçi şebo vs ..rocker ama harbi yani gerçek anlamda iyi gruplar çıkmıyo şeboya bi topic açmıştım yeni albümünün ilk klibinde dani özemtiliği var diye heralde şebo okudu ve 2. klipe makyaşsıs çıktı zuahahaa aferin len şebo..