hell_yeah nickli arkadaş demiş ki:
şeboya bi topic açmıştım yeni albümünün ilk klibinde dani özemtiliği var diye heralde şebo okudu ve 2. klipe makyaşsıs çıktı zuahahaa aferin len şebo..
Kardeş, hangi klibinde Şebnem Ferah bacımız Dani Filth gibi muhterem bi "
abimize" benzemeye çalışmış söyler misin biz de öğrenelim? =)
Yok yani Dani 'nin makyaj stilini kapmak açısından soruyorum =)