Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 20:55 • #502725
    Bence Yüksek Sadakat ın da Rockncoke un da hepsinin de kafasına taş düşsün...Bizene yaa!!!Bıktım Rockncoke a kim gelicek tartışması yapılmasından!!Başka konumu yok size Allah Allah...Eylüle kadar sıkın dişinizi...
Bu konunun tüm mesajları