Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • ibanetze • 27 Haziran 2006 20:36 • #502264
    daa da ne diyim diyosun :)
  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 20:55 • #502725
    Bence Yüksek Sadakat ın da Rockncoke un da hepsinin de kafasına taş düşsün...Bizene yaa!!!Bıktım Rockncoke a kim gelicek tartışması yapılmasından!!Başka konumu yok size Allah Allah...Eylüle kadar sıkın dişinizi...
  • sacredsoul • 1 Temmuz 2006 01:57 • #502746
    başımızın üstündünde yeri var hepsinin;p seviyoruz onları ülkem müziğinin biricik değerleri:D:D
  • omergurcan • 1 Temmuz 2006 14:32 • #502798
    bence cok yanlış olcak ya ne yüksek sadakatı filan yani......
  • paranoya381 • 6 Temmuz 2006 17:42 • #503448
    bence katılması doğru oraya ancak böyle gruplar çıkar cezayı da rock adı altında sahneye çıkardılar ya daha ne diyeyim ben alternatifi de sevmem getirdiği sağlam 4-5 grup dışında hep ıwır zıwır geldi oraya protesto amaçlı gidilir ancak bunun dışında rock'n coke u da gidenleride.... teker teker.... kutlarım : ))
  • Drive-MAN • 6 Temmuz 2006 17:48 • #503452
    alternatıfı sevmeyıp yuksek sadakatı nasıl savunabılıyosun adamlar heavy metal mı yapıyomus
  • KerryKing • 6 Temmuz 2006 18:18 • #503457
    Rock'n Coke bir kere rock festivali falan değil bunu ilk olarak kabul etmek lazım. Açıkçası ben gitmem ama gideni de engelleyemem. Banane gitsin bayılsın o kadar parayı eğlenebiliyorsa eğlensin kim gidiyorsa. Bana uymuyor gelen gruplar. İşte Korn geldi, bu sene Placebo, Muse falan. Bunlara deli gibi para bayılmanın pek anlamı yok bence. Coca Cola gibi bir sponsor getire getire böyle gruplar getiriyorsa yazık. Geçen sene Rock Republic, Rock İstanbul, Rock the Nations gibi festivallerde kimler çıktı, kimleri getirdiler ülkeye? Manowar, Megadeth, Dream Theater, Slayer gibi devleri getirdiler! Peki ya Rock'n Coke? Fıssssss... Neyse dev güç Coca Cola'yı geçtik, anladık ki çok sağlam grupları getiremiyorlar, insanlar da gidiyor yazık ne yapsın? Yüksek Sadakat işine gelince, birisi demiş bari 84'ü de çıkarsalardı. Şimdi 84 kim ki Yüksek Sadakat'la karşılaştırılıyor. Kalite farkı apaçık ortada. Bu adamlar kötü müzik yapmıyor. Aksine çok lezzetli bir tarzları var. Pop soundu ağırlıkta ve de rock alt yapısı olan parçaları da var. Ceza gibi bir adam bu festivale çıkmışken, Yüksek Sadakat neden yadırganıyor? Bu adamlar belki de Türk popüler müzik tarihinde kilometre taşı olabilecek bir grup. Yeni bir oluşum değil senelerdir varlar! Zaten grup elemanlarının yaşlarından belli! Ayıptır! Böyle bir grubu desteklemek varken gidip de neden taşlıyoruz? Yaptığı müziğin kötü olduğunu söyleyecek adamın alnını karışlarım, müzik bilgisinden şüphe ederim. Kızdım ya! :) Desteklenecek grup var, desteklenmeyecek grubumsular var şu ülkede. Biraz da saygı, önce önyargılar kalksın ortadan, sonra da müziğe bakalım. Neyse iyi tartışmalar arkadaşlar...
  • KerryKing • 6 Temmuz 2006 18:28 • #503458
    Ha ayrıca birşey daha eklemek istiyorum. Bu festivale Coca Cola nedeniyle gitmeyen arkadaşlar da hiç gerçekçi gelmiyorlar bana. Yok efendim Coca Cola şöyle böyle. O olaylara pek girmek istemiyorum. Peki ya sorarım Coca Cola'da mı içmiyorsunuz? Şimdi ayrı bir tartışma başlatacağım belki ama ne yapayım tutamadım içimde. :) Yahu Coca Cola'nın üstüne başka bir kola türevi zaten yok. En babası, en lezzetlisi. Hadi onu geçtim madem Coca Cola içmiyoruz, düşmanlığımız da var, peki ya önümüzdeki senelerde çok sağlam birilerini getirseler ülkemize ve Coca Cola'ya düşman olan arkadaşların da çok sevdiği hatta taptığı gruplardan falan olursa bunlar? O zaman ne olacak tükürülen öğe geri dönüşüme uğrayıp yalanacak mı? Orasını bilemem işte bu da insanların kendi iç dünyalarında savaşa yol açar belki de. Benim bunları yazmam Coca Cola'yı savunduğumdan falan değil, sadece insanların çelişmelerini gözler önüne sermekti. Saygılar...
  • merve_sebo • 6 Temmuz 2006 21:11 • #503468
    yüksek sadakat a değilse lafın ne die buraya yazarsın..ayrıca şebonun rockçı bozması olduğu tamamiyle ayrı bi komedi...
  • NefesAL • 7 Temmuz 2006 00:37 • #503491
    ya aman sonuçta adı üstünde festival tabi ki daha fazla para için daha popüler gruplar, şarkıcılar gelicek. onlar burda dinlenen popüler grupları getirir bizler de seçim yapıp istediğimize gideriz.dayatma yok.herkes kafasına göre takılsın :)