Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • -TeUFeL- • 25 Temmuz 2006 13:12 • #506516
    pop n coke!!!
  • aparat • 25 Temmuz 2006 13:27 • #506518
    adam parayı alır çıkar,sahnesini dinleyenlere bir çözüm bulunursa ve onlar şarkı söylerken cırcır böcekleri öterse bir anlamı olur.cezada oradaki herkesin çadırlarını alıp sahne önüne taşıyıp içinde oturup geyik yapmasını hayal ettik güzeldi ama hayaldi..
  • manga_makin • 25 Temmuz 2006 15:42 • #506529
    bence kesinlikle yanlış
  • Pervert_King • 29 Temmuz 2006 19:56 • #507341
    Bence değil Rock'nn Coke a katılması doğru değil çünkü oraya sadece ve sadece heavy_metal,klasik rock,hard_rock yapanlar katılmalı
  • lena avrıl • 29 Temmuz 2006 20:05 • #507344
    ya bence adu rock'n coke olmasın sound wave mi neydi onla ad değiştirsin
  • Aprilfoolsday • 30 Temmuz 2006 02:14 • #507432
    katılsın abi ya nolcak amaaan oda katılsın ismail yk da katılsın ne bilim bende çıkmak istiyorum seneye hatta j lo bana eşlik etsin olmadı müseyyen senar katılsın
  • rubber soul • 30 Temmuz 2006 02:32 • #507435
    Müseyyen senar diye bir insan yok! Müzeyen Senar var.
  • hiyerrapol • 30 Temmuz 2006 03:09 • #507444
    televizyonda rock'n coke un tanıtımını yapan bir programdan şunları hatırlıyorum: bir tarafta yiyişen insanlar, diğer tarafta rakırım diye gezinen tipler, bir yerde de 50 cent le eğlenen gençlerimiz...

    şu durumu rock kılıfına sokmak ne kadar doğrudur bilmiyorum, tek duam belki üstlerinden bir tır geçer... biz de rakınkok zibidilerinden kurtuluruz...
  • kittie14 • 30 Temmuz 2006 03:59 • #507452
    çok iyiydi yaaa.. :)