-
ben bu adamları gördüğüm yerde kopuyorum ya. r&c camiası da kopar gibime geliyo..geçen seneki eğlenceyi aratmazlar ahuahau(:
-
[21 kez okundu]merve_sebo
6 Temmuz 2006 Perşembe / 21:11
yüksek sadakat a değilse lafın ne die buraya yazarsın..ayrıca şebonun rockçı bozması olduğu tamamiyle ayrı bi komedi...
arkadaşım; arkadaşımızın yazdığı yazıyı tekrar okursan iyi olur yanlış anlamışsın sanırım..
-
Çıksınlar , tanıtsınlar kendilerini.
Seviyorum Yüksek Sadakat.Albümleri güzel olmuş.Vokal ayrı bir güzel.
-
ya nerden buluyolar öyle gurupları gecen sene cok güzeldi bu sene berbat satcam biletimi ne biçim guruplar geliyo kardeşim misal vega
-
Sanki Rock 'n coke'a Lividity falan geliyorda Yüksek Sadakat'i yakıştıramadık.. Ya Rock 'n coke'a metal(nu-metal falan hariç)/jazz/blues hariç ne gelse makbuldür..
-
ya roke'n coke dediğiniz nedir ki, merak ediyorum! züüüppe insanların rock marjinalliğini taknıp gösterişe gittiği bi yer! festival bile diyemiyorum ben böyle bişeye! yüksek sadakat gelmiş, ceza gelmiş, müslüm gelmiş, ne farkeder_? hiç şaşırmam.. bu rock, metal...vs içerikli bir organisazyon değildir, bunu böyle algılayanlar, daha kırk fırın ekmek yemesi gerekn kişilerdir! küçük özentilerle ulu değerler yitip gidiyor, birşeyler yapılması gerek!
(bnm de lafım yüksek sadakata değildri')
-
bence yuksek sadakatın muzık yapması dogru degıl tabı yaptıklarına muzık denırse tabı lerzan mutluya duydugum saygıyı onlardan ve sevenlerınden de esırgemem
-
oha yaa...lerzanla kıyasladınız yaa helal olsun!!
ben yanlış bişiy göremiyorum..zamanında ceza da katıldı..yanlış anlaşılmasın cezaya karşı olduğum için falan değil...
demek ki organizatörler doğru bulmuşlar ve çıkarmışlar...
-
yok abı adamlara kıl degılım de medyanın ve teenage kızların abartmalarına kılım ben yoksa forever rock abı
-
Bence organizetörler iyi para getireceğini düşündüğü için Ceza'yı çıkardı.Çünkü rock 'n coke'ta "Rock" kelimesini görüyorum.Orada Rock olması gerekir.Ya sonuçta bahsettiğimiz festival Coca Cola Company'e dayanıyor.. Ne para getirirse o çıkar, üzmeyin tatlı canınızı, sevdiğiniz grubun ismini yazın 3454'e gönderin popülerleşsin.Sonrada gidip dinleyin cola'dan başka bi şey olmayan festivalde..