Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce yüksek sadakatın rock'n coke katılması doğru mu?

  • nimrodel • 11 Temmuz 2006 19:19 • #504223
    ben bu adamları gördüğüm yerde kopuyorum ya. r&c camiası da kopar gibime geliyo..geçen seneki eğlenceyi aratmazlar ahuahau(:
  • the_TW_named • 11 Temmuz 2006 19:46 • #504226
    [21 kez okundu]merve_sebo
    6 Temmuz 2006 Perşembe / 21:11
    yüksek sadakat a değilse lafın ne die buraya yazarsın..ayrıca şebonun rockçı bozması olduğu tamamiyle ayrı bi komedi...


    arkadaşım; arkadaşımızın yazdığı yazıyı tekrar okursan iyi olur yanlış anlamışsın sanırım..
  • Noryth Aquanum • 11 Temmuz 2006 20:27 • #504235
    Çıksınlar , tanıtsınlar kendilerini.
    Seviyorum Yüksek Sadakat.Albümleri güzel olmuş.Vokal ayrı bir güzel.
  • dilatrend • 23 Temmuz 2006 21:35 • #506106
    ya nerden buluyolar öyle gurupları gecen sene cok güzeldi bu sene berbat satcam biletimi ne biçim guruplar geliyo kardeşim misal vega
  • Necrophilliac • 23 Temmuz 2006 22:49 • #506125
    Sanki Rock 'n coke'a Lividity falan geliyorda Yüksek Sadakat'i yakıştıramadık.. Ya Rock 'n coke'a metal(nu-metal falan hariç)/jazz/blues hariç ne gelse makbuldür..
  • ilahi_morlUk • 24 Temmuz 2006 22:28 • #506318
    ya roke'n coke dediğiniz nedir ki, merak ediyorum! züüüppe insanların rock marjinalliğini taknıp gösterişe gittiği bi yer! festival bile diyemiyorum ben böyle bişeye! yüksek sadakat gelmiş, ceza gelmiş, müslüm gelmiş, ne farkeder_? hiç şaşırmam.. bu rock, metal...vs içerikli bir organisazyon değildir, bunu böyle algılayanlar, daha kırk fırın ekmek yemesi gerekn kişilerdir! küçük özentilerle ulu değerler yitip gidiyor, birşeyler yapılması gerek!
    (bnm de lafım yüksek sadakata değildri')
  • Drive-MAN • 25 Temmuz 2006 00:02 • #506339
    bence yuksek sadakatın muzık yapması dogru degıl tabı yaptıklarına muzık denırse tabı lerzan mutluya duydugum saygıyı onlardan ve sevenlerınden de esırgemem
  • tombi • 25 Temmuz 2006 00:22 • #506351
    oha yaa...lerzanla kıyasladınız yaa helal olsun!!
    ben yanlış bişiy göremiyorum..zamanında ceza da katıldı..yanlış anlaşılmasın cezaya karşı olduğum için falan değil...
    demek ki organizatörler doğru bulmuşlar ve çıkarmışlar...
  • Drive-MAN • 25 Temmuz 2006 00:26 • #506355
    yok abı adamlara kıl degılım de medyanın ve teenage kızların abartmalarına kılım ben yoksa forever rock abı
  • Necrophilliac • 25 Temmuz 2006 09:49 • #506511
    Bence organizetörler iyi para getireceğini düşündüğü için Ceza'yı çıkardı.Çünkü rock 'n coke'ta "Rock" kelimesini görüyorum.Orada Rock olması gerekir.Ya sonuçta bahsettiğimiz festival Coca Cola Company'e dayanıyor.. Ne para getirirse o çıkar, üzmeyin tatlı canınızı, sevdiğiniz grubun ismini yazın 3454'e gönderin popülerleşsin.Sonrada gidip dinleyin cola'dan başka bi şey olmayan festivalde..